ΕΠΗ

Θέση για την ΔΕΥΑΙ εκφράζει η Ανεξάρτητη Δημοτική Πρωτοπορία

0

Στο σημαντικό έργο που έχει παράξει η ΔΕΥΑ Ιωαννίνων από την δημιουργία της μέχρι σήμερα και στο σπουδαίο ρόλο που καλείται να παίξει στο μέλλον, αναφέρθηκε ο επικεφαλής της ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΣ κ. Ν. Γκόντας κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, το οποίο σαν μοναδικό αντικείμενο συζήτησης είχε την  τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας της επιχείρησης .

<<Ηταν πάγιο αίτημα της παράταξης μας να συζητηθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο η λειτουργία της μεγαλύτερης Δημοτικής Επιχείρισης  μια από τΙς μεγαλύτερες επιχειρήσεις σε ολόκληρη την περιοχή.

Ζητήσαμε εφ όλης της ύλης συζήτηση για την επιχείρηση  και εσείς σήμερα μας φέρατε για συζήτηση μόνο τις τροποποιήσεις του κανονισμού λειτουργίας,   που είναι απλά ένα μέρος από την όλη λειτουργία.

Η ΔΕΥΑΙ έχει αναπτύξει σπουδαίο και σημαντικό έργο από την Ίδρυσή της μέχρι σήμερα και αυτό είναι στα θετικά της. Έχει συνδέσει τη λειτουργία της, με το δίκτυο ύδρευσης και αποχέτευσης  στα όρια του παλιού Δήμου Ιωαννιτών προσφέροντας τις καλύτερες υπηρεσίες προς τους δημότες του.

Με την δημιουργία του Καλλικρατικού Δήμου, τα όρια λειτουργίας της διευρύνονται και καλείται τώρα να καλύψει και στα υπόλοιπα διαμερίσματα τις ανάγκες.

Μεγάλη προσφορά η ΔΕΥΑΙ είχε και έχει στην προστασία του Περιβάλλοντος  με πρώτη την λίμνη μας, πρωτοπορώντας,  όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, με την δημιουργία τριτοβάθμιου βιολογικού καθαρισμού, κάτι που αυτόματα σημαίνει  εκμηδενισμό στους ρύπους σε ολόκληρη την πόλη μας.

Παρά το σημαντικό της έργο, δυστυχώς η ΔΕΥΑΙ, ως επιχείρηση, έχει δυσφημισθεί δυσανάλογα με το τεράστιο έργο που επιτελεί και έχουν στοχοποιηθεί οι εργαζόμενοι κυρίως λόγω μικροπολιτικών σκοπιμοτήτων, οι οποίοι είναι γνωστό ότι καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια και προσφέρουν τις καλύτερες υπηρεσίες και μάλιστα σε ένα Δήμο που έχει υπερδιπλασιαστεί.

Αν και έχουν μειωθεί μέχρι και στο 40% οι αποδοχές των εργαζομένων και έχει πολλαπλασιαστεί το αντικείμενο των εργασιών, λόγω της γεωγραφικής αύξησης των ορίων του Δήμου, εν τούτοις οι εργαζόμενοι εξακολουθούν να δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνουν οι επιβαλλόμενες αλλαγές στη λειτουργία, οι οποίες θα οδηγήσουν την ΔΕΥΑΙ σε ασφαλέστερη και αποδοτικότερη λειτουργία. Προ πάντων, η ΔΕΥΑΙ σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να απολέσει τον  ΚΟΙΝΟΦΕΛΗ της  χαρακτήρα>> τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Γκόντας στην εισήγησή του, κατά την συζήτηση  και απαίτησε από την Διοίκηση της ΔΕΥΑΙ να καταθέσει τις τεχνοοικονομικές μελέτες, που να αποδεικνύουν την βιωσιμότητα της επιχείρησης, για να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του μέλλοντος, τις οποίες αν και περίμενε, τελικά κάτι τέτοιο δεν κατατέθηκε στη συνεδρίαση  και υπενθύμισε στη Δημοτική Αρχή ότι <<ανάλογες μελέτες είχαν εκπονηθεί το 2009>>, όπως είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Γκόντας στηλίτευσε την απαράδεκτη εικόνα που παρουσιάζει καθημερινά η εξυπηρέτηση των πολιτών, μετά την μετεγκατάσταση της σε νέα κτίρια, οι οποίες δεν προσφέρονται στις συναλλαγές, ενώ τις παρατηρήσεις τους στο νέο Οργανισμό της ΔΕΥΑΙ κατέθεσαν οι Δημοτικοί Σύμβουλοι της ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΣ   Βασίλης Κοσμάς , Γρηγόρης Γκίκας , Σπύρος Κωνσταντόπουλος  και Νίκος Μακόπουλος,  οι οποίοι τόνισαν ότι αυτή η τροποποίηση  του κανονισμού σε πολλά σημεία της έρχεται σε αντίθεση με τον ιδρυτικό Νόμο 1069,κι έτσι όπως ζητά να τροποποιηθεί η Δημοτική Αρχή    είναι ορατός  ο κίνδυνος να μη εγκριθεί από το αρμόδιο Υπουργείο.

Τέλος στην ψηφοφορία που ακολούθησε οι Δημοτικοί Σύμβουλοι της ΑΝΑΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΣ  αρνήθηκαν να ψηφίσουν τις αλλαγές που έρχονται σε αντίθεση με το Νόμο 1069 και έκαναν αποδεκτές σχεδόν στο σύνολό τους τις προτάσεις των εργαζομένων.

ΕΙΣΗΓΗΣΗ (ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ – ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ)

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΣ

«Αναδιοργάνωση Δ.Ε.Υ.Α.Ι. – Τροποποίηση Ο.Ε.Υ. Δ.Ε.Υ.Α.Ι. – Λήψη απόφασης»

Σχετικά με τον υπό ψήφιση Οργανισμό αυτό που έχω να παρατηρήσω γενικά επί  της διαδικασίας που ακολουθήθηκε  είναι προχειρότητα – παλινωδίες και διγλωσσία σε ένα τόσο σοβαρό θέμα και αιτιολογώ  αναφέροντας  δυο – τρεις κύριους λόγους για τους οποίους απείχαμε και της ψήφισης του εν λόγω θέματος.

Παρότι βρισκόμασταν στο τελικό στάδιο λήψης απόφασης στις 03η/08/2016 , δυστυχώς διαπιστώσαμε για άλλη μια φορά ότι για το συγκεκριμένο θέμα δεν είχαμε στην διάθεσή μας το τελικό κείμενο του υπό ψήφιση Οργανισμού ώστε να συζητούμε επί συγκεκριμένου πλαισίου για την λήψη της σχετικής απόφασης, μας διενεμήθη εκείνη την στιγμή και μάλιστα ξαναλέω όχι το τελικό.

Νομίζω πως είναι εύλογο και δόκιμο αφού είχαν γίνει παρατηρήσεις από τις παρατάξεις να είχαμε ολοκληρωμένη την πρόταση για τον Οργανισμό και αν υπήρχαν τελευταίες παραλείψεις να κάναμε τις τελικές μας προτάσεις κάτι που δεν κατέστη δυνατόν.

Στον Οργανισμό που καλούμασταν να αποφασίσουμε στις 03η/08/2016 διαπιστώσαμε ότι δεν είχαν συμπεριληφθεί οι παρατηρήσεις που είχαν συμφωνηθεί σε συσκέψεις των παρατάξεων.

Ένα από τα παράδοξα επίσης που συνέβη ήταν η διακοπή της συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΔΕΥΑΙ προκειμένου να λάβει απόφαση το σωματείο εμβόλιμα, δηλαδή και το σωματείο με την σειρά του δεν είχε γνώση και αυτό επί του τελικού σχεδίου Οργανισμού, διαδικασίες πρωτόγνωρες. Διαπιστώσαμε και διαπιστώνουμε ακόμη και σήμερα στην ληφθείσα απόφαση, δεν αποτυπώνονται η αιτιολόγηση των θέσεων του σωματείου όπως επίσης δεν γνωρίζαμε καθόλα την διάρκεια της διαβούλευσης τις προτάσεις του σωματείου παρότι ζητήθηκαν.

Σαφέστατα ο Οργανισμός δεν αποτελεί θέσφατο, θα πρέπει να εκσυγχρονίζεται πάντα όμως στα προβλεπόμενα πλαίσια των κανόνων και νόμων που διέπονται οι Οργανισμοί των ΔΕΥΑ.

Ένα από τα βασικά στοιχεία ενός Ο.Ε.Υ. είναι η πρόβλεψη του απαραίτητου προσωπικού, με τις ανάλογες ειδικότητες,  για να τον στελεχώσουν. Εδώ απουσιάζει πλήρως ανάλογη αναφορά. Ένας νέος οργανισμός, περιγράφει τα παραπάνω. Μία τροποποίηση σε υπάρχουσα επιχείρηση, θα πρέπει να έχει ειδική μέριμνα για την αξιοποίηση του υπάρχοντος προσωπικού και ειδική αναφορά, αν προκαλείται με την τροποποίηση, υπερβάλλον ή ελλείπον προσωπικό και πρόταση τι θα γίνει.

Ο ιδρυτικός νόμος των ΔΕΥΑ, καθορίζει με σαφήνεια  τις αρμοδιότητες του Δ.Σ. Με την προτεινόμενη τροποποίηση, αρμοδιότητες πού δεν ανήκουν στο Δ.Σ., αλλά στην υπηρεσία, παραχωρούνται στο Δ.Σ. το παραπάνω, σαφώς καταστρατηγεί το νόμο.

Ένας ΟΕΥ, δεν έχει ημερομηνία λήξης. αλλάζει, όταν αποδεδειγμένα ξεπερασθεί από τις συνθήκες. Για παράδειγμα στον υπό ψήφιση Οργανισμό  η πρόβλεψη  για τη συγκεκριμένη θέση τού «εκάστοτε Αντιπροέδρου (μέλος με πλήρη απασχόληση)», ο παρών  αποκτά χρόνο  ισχύος την  τριετία και μόνο για αυτό τον λόγο δημιουργείται αιτία τροποποίησης του Οργανισμού κάθε φορά, θέλω να πιστεύω πως αυτό δεν είναι ο αυτοσκοπό σας.

Παρότι στις διασκέψεις για τον Οργανισμό συμφωνήθηκαν τροποποιήσεις από ότι φαίνεται δεν τις έχετε συμπεριλάβει στον υπό ψήφιση Οργανισμό,  δεν γνωρίζω αν σας διέφυγαν ή αν υπάρχει άλλος λόγος.

Προτείνεται ένα νέο μοντέλο – Οργανόγραμμα διοίκησης για το οποίο διατηρούμε κάθε επιφύλαξη για την αποτελεσματικότητα, θεωρούμε ότι θα έπρεπε να κτίσετε άρθρο – άρθρο στον ήδη υπάρχοντα οργανισμό.

Περιμέναμε σήμερα κε Δήμαρχε σε ένα τόσο σοβαρό θέμα να δίνατε και την δέουσα βαρύτητα δίνοντας μας οικονομοτεχνικά στοιχεία αναφέροντας την υφιστάμενη κατάσταση μετά από έξι χρόνια διοίκησης της επιχείρησης από την νυν Δημοτική Αρχή που αποτελεί συνέχεια της προηγούμενης αλλά και ποιο θα είναι το όφελος από τις επιδιωκόμενες αλλαγές, δυστυχώς δεν το πράξατε.

Αυτό που προκαταβολικά σας αναφέρω γενικά είναι ό υπό ψήφιση Οργανισμός προσκρούει σε αρκετά άρθρα του Ν.1069/80 και με δεδομένο αυτό ζητήσαμε – λείπουν δύο ουσιαστικά στοιχεία:

1.Λείπει  η απαιτούμενη γνωμοδότηση  νομικού συμβούλου για το αν είναι σύννομη η τροποποίηση των άρθρων.

2.Λείπει η οικονομοτεχνική μελέτη από την οποία να προκύπτει  το κόστος ή η ωφέλεια που θα προκύψει από τις τροποποιήσεις αυτές.

Καταθέτοντας λοιπόν τις απόψεις μας και αντιρρήσεις μας για ορισμένα άρθρα έχουμε να επισημάνουμε τα ακόλουθα:

Δεν εφαρμόζεται το Άρθρον 7 του (Ν. 1069/1980) και ουσιαστικά δεν αποτυπώνεται στον υπό ψήφιση Οργανισμό  η Μισθολογική κατάταξη – Εξέλιξη – Αποδοχές προσωπικού

Άρθρο 2:  Με την παρ. 1 του άρθρου αυτού γίνεται η οργανωτική διάρθρωση σε διοικητικό επίπεδο της ΔΕΥΑ Ιωαννίνων.

Δεν αναφέρεται όμως στον Οργανισμό  που θα πάνε οι προϊστάμενοι των Υπηρεσιών της επιχείρησης  των οποίων η θέση καταργείται.

Συγκεκριμένα δεν απαντάται το ερώτημα πως μπορούν οι προϊστάμενοι των Υπηρεσιών της επιχείρησης να έχουν κάποια άλλη οργανική θέση εκτός από προϊστάμενοι χωρίς να παραιτηθούν η εάν θα χρειαστεί και πάλι τροποποίηση του Ο,.Ε.Υ που  θα αυξάνει τις θέσεις των ειδικοτήτων τους ή θα προστεθεί αντίστοιχο άρθρο αντικατάστασής τους.

Μήπως αν δεν προβλεφθούν και δεν συμπεριληφθούν όλα τα παραπάνω στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας  αυτό θα αποτελέσει βλαπτική μεταβολή των συνθηκών εργασίας τους;

Άρθρο 2 Παρ. 3:

Ο.Ε.Υ.

3, Όλες οι Διευθύνσεις , τα τμήματα και τα Γραφεία της Επιχείρησης υπάγονται ταυτόχρονα στο Διοικητικό Συμβούλιο ή στον εκπρόσωπο αυτού και στον Γενικό Διευθυντή της Επιχείρησης.

Νόμος 1069/1980.

Αρθρον 5.`Αρμοδιότητες Διοικητικού Συμβουλίου και Προέδρου αυτού.

  1. Το  Διοικητικόν Συμβούλιον διοικεί την επιχείρησιν  και διαχειρίζεται την περιουσίαν και τους πόρους ταύτης, αποφασίζει δε επί παντός αφορώντος την επιχείρησιν θέματος, πλην των περιπτώσεων καθ` ας άλλως ορίζεται εν τω παρόντι νόμω.

`Αρθρον 6. Γενικός Διευθυντής της Επιχειρήσεως.

  1. Των υπηρεσιών της επιχειρήσεως προίσταται Γενικός Διευθυντής, όστις δέον να τυγχάνει πτυχιούχος ανωτάτης σχολής της ημεδαπής ή αλλοδαπής.
  2. Ο  Γενικός  Διευθυντής ελέγχει την καθημερινήν εργασίαν της  επιχειρήσεως ασκεί εποπτείαν επί της διεξαγωγής των  εργασιών  εκάστης υπηρεσίας  έχων την δίοικησιν του προσωπικού αυτής

Από τα παραπάνω συνάγεται ότι η διάταξη αυτή του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας αντίκειται στο Νόμο 1069/1980 γιατί αλλως ορίζεται σε αυτόν ως προς την άσκηση εποπτείας.

Άρθρο 3: Κατά την άποψή μας ο Οργανισμός θα πρέπει να τροποποιείται με βάση τις πραγματικές ανάγκες, θα πρέπει να καθορίζεται χρονικά κάθε πότε μπορεί να γίνεται τροποποίηση, δηλαδή  να υπάρχει ένα επιτρεπτό όριο τροποποιήσεων ενός Οργανισμού κατά την διάρκεια μιας θητείας προκειμένου να αποφευχθεί κάθε μορφής καταστρατήγησης του.

Άρθρο 4: Διοικητικό Συμβούλιο

Με το `Αρθρο 7. Του Ν. 1069/1980 Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας της Επιχειρήσεως. – Προσωπικό ορίζονται τα παρακάτω:

  1. Δι`  Οργανισμού  Εσωτερικής  Υπηρεσίας   συντασσομένον δι`  αποφάσεως  του  Διοικητικού  Συμβουλίου της επιχειρήσεως, εγκρινομένης  υπό του Υπουργού  Εσωτερικών  μετά  γνώμην  των  οικείων  Δημοτικών  ή Κοινοτικών  Συμβουλίων,  καθορίζεται  η  οργάνωσις,  η  σύνθεσις και η  αρμοδιότης των υπηρεσιών,  ο  αριθμός  των  θέσεων  του  πάσης  φύσεως προσωπικού  αναλόγως  προς τας ανάγκας της επιχειρήσεως, ή κατά μισθολογικά  κλιμάκια  κατανομή  των  θέσεων  του  προσωπικού  καθ`  ομάδας  ειδικοτήτων  και  αναλόγως  της βαθμίδος εκπαιδεύσεως, αι αποδοχαί, ως  και ο τρόπος προσλήψεως και  απολύσεως  και  το  αρμόδιον  προς  τούτο  όργανον.

Με δεδομένο αυτό ότι δηλαδή ο Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας γίνεται για να ρυθμίσει θέματα αποκλειστικά και μόνο του προσωπικού της επιχείρησης καθώς επίσης και με το δεδομένο ότι το Διοικητικό Συμβούλιο απαρτίζεται από μέλη  τα οποία σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να χαρακτηριστούν ως προσωπικό της επιχείρησης και με δεδομένο επίσης ότι οι αρμοδιότητες του Διοικητικού Συμβουλίου ορίζονται εξαντλητικά και λεπτομερειακά με το άρθρο 5 του Ν. 1069/1980  πιστεύουμε ότι το άρθρο αυτό ολόκληρο δεν πρέπει να συμπεριληφθεί  στον παρόντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας.

Άρθρο 8 παρ. 10:

Ο.Ε.Υ 10.:Σε περίπτωση που η θέση του Γενικού Διευθυντή είναι κενή και μέχρι να διοριστεί Γενικός Διευθυντής τα καθήκοντα του ασκούνται από υπάλληλο της ΔΕΥΑΙ τον οποίο ορίζει το Δ.Σ με απόφασή του.

Νόμος 1069/1980 `Αρθρον 6. Γενικός Διευθυντής της Επιχειρήσεως.

Παρ.7. Μέχρι  του  διορισμού Γενικού Διευθυντού τα καθήκοντα αυτού ασκεί ο δι` αποφάσεως  του  Διοικητικού  Συμβουλίου  της επιχειρήσεως οριζόμενος υπάλληλος αυτής, ο κατά βαθμόν ανώτερος και επί Ισοβάθμων ο αρχαιότερος.

Από τα παραπάνω συνάγεται ότι η διάταξη αυτή του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας αντίκειται στο Νόμο 1060/1980.  (Βλέπε και σχετική γνωμοδότηση 278/4.6.2007 Νομικού Συμβούλου  Ε.Δ.Ε.Υ.Α

Άρθρο 15:Στο συγκεκριμένο άρθρο δεν συμπεριλαμβάνονται μισθολογικά κλιμάκια και ειδικότητες κ.λ.π.

Άρθρο 16:Σχετικά με τα προσόντα του Γενικού Διευθυντή θεωρούμε ότι θα πρέπει να υπάρχει  σχετική εμπειρία όπως προτείνεται και για τις άλλες θέσεις ευθύνης.

Άρθρο 20: Εφαρμογή ότι νομίμως προβλέπεται από τον ΚΩΔΙΚΑ.

Άρθρο 22:

Ο.Ε.Υ 1: H τοποθέτηση του προσωπικού στις προς πλήρωση οργανικές θέσεις και η ένταξή τους στις επί μέρους διοικητικές ενότητες γίνεται ως εξής:

  1. Για τους προϊσταμένους Διεύθυνσης με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑΙ
  2. Για το υπόλοιπο προσωπικό με απόφαση του Γενικού Διευθυντή σε συνεργασία  με τον Προϊστάμενο της αντίστοιχης Διεύθυνσης.

Νόμος 1069/1980 `Αρθρο 6. Γενικός Διευθυντής της Επιχειρήσεως.

  1. Ο Γενικός Διευθυντής αποφασίζει περί:  β)  τοποθετήσεως  του  προσωπικού  εις τας προβλεπομένας υπό της  επιχειρήσεως θέσεις

Από τα παραπάνω συνάγεται ότι η διάταξη αυτή του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας αντίκειται στο Νόμο 1069/1980

Άρθρο 23: (Κοινωνική πρόνοια) : Να εφαρμοστούν ότι νομίμως  προβλέπεται ως αναφορά το μισθολογικά  και επιδοματικά δικαιώματα, όπως επίσης θα πρέπει να αποσαφηνίζεται με ξεκάθαρο τρόπο και όχι με διαπραγμάτευση ποιο θα είναι το  ύψος της πρόσθετης αποζημίωσης στην περίπτωση εθελούσιας εξόδου εφόσον προβλέπεται, όπως ο τρόπος υπολογισμού,  πότε μπορεί να γίνει εθελούσια δηλαδή ο χρόνος που θα πρέπει να γίνεται η αίτηση περί εθελούσιας κ.λ.π. (ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ)

Άρθρο 25: Νομίζουμε πως θα έπρεπε να είχαμε στην διάθεση μας το σχέδιο του Κανονισμού Αξιολόγησης Εργασίας μια και καλούμαστε σήμερα να ψηφίσουμε κάτι που δεν το γνωρίζουμε ως εκ τούτου διατηρούμε επιφυλάξεις; (ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ)

Στο άρθρο 29: παρ 1, μάλλον γίνεται αντιληπτή η προχειρότητα με τον οποία συντάχθηκε το προτεινόμενο σχέδιο ΟΕΥ και ζητείται λευκή επιταγή, ώστε το ΔΣ να αλλάζει τον ΟΕΥ στο μέλλον κατά το δοκούν μόνο του. Η προβλεπόμενη από το νόμο διαδικασία είναι τροποποίηση του ΟΕΥ και μόνο.

Εν κατακλείδι, ο προτεινόμενος Οργανισμός δεν συνάδει με τον ιδρυτικό νόμο των ΔΕΥΑ.

Η αναφορά αρμοδιοτήτων όπως τις περιγράφει ήδη ο νόμος υπερισχύουν της κανονιστικής διάταξη ΤΟΥ ΟΕΥ και έτσι θα πρέπει να αντιμετωπίζονται σε κάθε περίπτωση.

Επομένως όπου αναφέρονται το ΔΣ, ο Πρόεδρος, ο Αντιπρόεδρος και ο Γενικός Διευθυντής, οι αρμοδιότητές τους είναι αυτές πού αναφέρονται στον νόμο και μόνο.

Τέλος, παρότι μιλάτε για εκσυγχρονισμό σε συνδυασμό με τα κενά του ΟΥΕ και σε συμφωνία πάντα με την κείμενη νομοθεσία άρθρο 2 του Ν. 1069/80 δεν βλέπουμε στον υπό ψήφιση Οργανισμό την προσάρτηση της απόφαση 326/138, τροποποίηση συστατικής πράξης της ΔΕΥΑΙ.

Σχόλια

Comments are closed.