image description

Οι Τάκης Καμπύλης­ Μάριος Τσαούσογλου ήταν το ταχύτερο δίδυμο του Ηπειρωτικού Μίνι Ράλλυ και δίκαια ανέβηκαν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου! Σε έναν αγώνα με όμορφες ειδικές διαδρομές, πολλές συμμετοχές και αρκετό για την εποχή κόσμο, σε έναν αγώνα έτοιμο να διεκδικήσει θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, το πλήρωμα του Skoda Fabia S2000 έδειξε από το ξεκίνημα ότι δύσκολα θα έχει αντίπαλο για την πρώτη overall επικράτηση του αυτοκινήτου στην ελληνική άσφαλτο. Οι Καμπύλης­ Τσαούσογλου κέρδισαν τις 3 πρώτες ειδικές του αγώνα δημιουργώντας διαφορά ασφαλείας από τους αντιπάλους τους και στη συνέχεια έλεγξαν το ρυθμό τους, επιτρέποντας στους αφυπνισμένους στις μεσημεριανές ειδικές Νίκο και Δημήτρη Καρπάνο (Mitsubishi Lancer Evo X) να κερδίσουν τις 3 τελευταίες και να «κλέψουν» τη δεύτερη θέση! Τόσο το πλήρωμα του Fabia όσο και αυτό του Evo δεν προσμετράνε στο περιφερειακό Κύπελλο Βορείου Ελλάδος και μεταφέρουνε τους βαθμούς της πρώτης και δεύτερης θέσης, αντίστοιχα, στα περιφερειακά κύπελλα Κεντρικής Ελλάδας και Πελοποννήσου στα οποία έχουν δηλώσει συμμετοχή.

Τους βαθμούς της πρώτης θέσης στο περιφερειακό κύπελλο Βορείου Ελλάδος κατέκτησαν οι τρίτοι του αγώνα και πρώτοι δικίνητοι, οι Βαγγέλης Τσιούρης­ Αριστοτέλης Παπάς! Ποιος είδε το γκρι 106 στις ειδικές και δεν φοβήθηκε; Οι Γιαννιώτες ήταν φοβεροί σε κάθε τους πέρασμα και δεν άφησαν περιθώριο σε κανέναν δικίνητο να τους αμφισβητήσει επικρατώντας σε όλες. Οι επιδόσεις τους επισκίασαν αυτές των επίσης ταχύτατων συμπατριωτών τους Βαγγέλη Μπλάτζου­ Τέλη Κωστανάσιου με παρόμοιο «όπλο» που ολοκλήρωσαν στην τέταρτη θέση μπροστά από ισχυρότερους συνδυασμούς. Ωραία ήταν η μάχη για την πέμπτη θέση μεταξύ των τετρακίνητων Κωνσταντίνου Σαμαρά­ Στέλιου Χαλδαίου (Mitsubishi Lancer Evo IX) και των Δημήτρη Μπατσάρα­ Ιωάννας Γεωργάκα (Mitsubishi Lancer Evo VIII). To 9αρι κέρδισε για 5 δευτερόλεπτα το 8αρι, με τον «χωμάτινο» Σαμαρά να δείχνει στον «ασφάλτινο» συνοδηγό του ότι του πάει η άσφαλτος, και το πλήρωμα του ΣΜΑΒ να μαζεύει πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του «βόρειου» θεσμού. Βαθμούς για το περιφερειακό κύπελλο Βορείου Ελλάδος πρόσθεσε στη βαθμολογία του για ακόμα έναν αγώνα ο έβδομος Νίκος Σωτηριάδης, με συνοδηγό αυτή τη φορά στο Impreza τον Αποστόλη Σπύρου.

Ακολούθησε το πανέμορφο Opel Manta το οποίο έφεραν στον τερματισμό οι ντόπιοι Αχιλλέας Βέργος­ Νίκος Λίγκας, μπροστά από τους Χρήστο Αυγερόπουλο­ Στράτο Γιαβάση (Peugeot 106 Rallye) που αύξησαν τη διαφορά τους από τους αντιπάλους τους στην «πελοποννησιακή» F2. Αρκετούς βαθμούς για την «βόρεια» F2 μάζεψαν οι Σίμος και Χρήστος Θεοφανίδης που για ακόμα έναν αγώνα οδήγησαν γρήγορα το Saxo τους, τερματίζοντας πίσω από τους πρώτους της C6 τους ντόπιους Κώστα Τασούλα­ Γιώργο Μπαζιαλέκο (Peugeot 106). Ακόμα 2 πληρώματα της ΕΛΕΤΑ με Rallye πρωταγωνίστησαν στην ίδια κατηγορία με τους Βαγγέλη Κάκαρη­ Χρήστο Μπάη να τερματίζουν δεύτεροι εκμεταλλευόμενοι την ποινή ενός λεπτού που δέχτηκαν οι Φίλιππος και Θανάσης Τζαφλίδης. Οι Κάκαρης­ Μπάης διεκδικούν τον άτυπο τίτλο του θεαματικότερου πληρώματος του Ηπειρωτικού από τους Αγρινιώτες Νίκο Καμποσιώρα­ Νίκο Κωστίνη (Citroen C2) και τους τοπικούς Μάκη Καραμπίνα­ Γιώργου Λίγκα (Ford Escort RS). Δεν κατάφεραν να δουν την καρώ σημαία του τερματισμού παρά το γεγονός ότι σημείωσαν ανταγωνιστικούς χρόνους οι Ποσειδώνας Γορίτσας­ Χρήστος Τσίνος (Mitsubishi Lancer Evo X) από μηχανικό πρόβλημα, οι Θοδωρής Παπαβασιλείου­ Ιωάννα Τσουτσοπούλου που αποκλείστηκαν όταν το Golf τους ζυγίστηκε ελαφρύτερο του επιτρεπομένου. Ατυχήματα είχαν οι σβέλτοι Γιώργος Πολυχρονόπουλος­ Ιωάννα Χριστογιαννουλά (Citroen AX) και οι εντυπωσιακοί νεαροί Αλέξανδρος Δήμος­ Θάνος Ντίτορας (Citroen Saxo) που βγήκαν από το δρόμο 100 μέτρα πριν τον τερματισμό της τελευταίας ειδικής, ενώ βρισκόταν στην τρίτη θέση της F2! Ώρα για διακοπές για τους αγωνιζόμενους του Περιφερειακού Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος με τον τελευταίο αγώνα του θεσμού να διεξάγεται τον Οκτώβρη στο Βελβεντό. Τελικά αποτελέσματα

eleta pinakas

Πηγή: Grally.gr