Οριστικά τέλος πήραν οι στροφές του Μενιδίου και μαζί ένα από τα χειρότερα και πιο επικίνδυνα τμήματα της Εθνικής Οδού Ιωαννίνων- Αντιρρίου.

Από το μεσημέρι της Τετάρτης οι οδηγοί έχουν στην διάθεσή τους 27 χιλιόμετρα σύγχρονου κι ασφαλούς αυτοκινητόδρομου. Είναι τα 27 χιλιόμετρα της Ιόνιας Οδού που δόθηκαν στην κυκλοφορία παρουσάι του Υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη.

Μέσα στις επόμενες ημέρες θα δοθεί στην κυκλοφορία και το βόρειο άκρο της Ιόνιας, από την Πέρδικα μέχρι την Εγνατία, ενώ στις αρχές Σεπτεμβρίου, όπως ανακοίνωσε ο Υπουργός, θα γίνουν από τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.

«Με την ολοκλήρωση του έργου, από το Ρίο ως τα Ιωάννινα ένας οδηγός θα χρειάζεται από 1,5 εως 2 ώρες … Είναι ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο για τη Δυτική Ελλάδα και την Ήπειρο και βγάζει την περιοχή από την απομόνωση. Επιτέλους, μπορεί να έχει το δικό της μερίδιο στη δίκαιη ανάπτυξη της χώρας … τόσο στις παραγωγικές δομές που πρέπει να αναπτυχθούν στην πρωτογενή παραγωγή και τη μεταποίηση όσο και στις υπηρεσίες», όπως τόνισε ο υπουργός.

Ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι «για την προσπάθεια να φτιαχτεί επιτέλους εθνικό σχέδιο για τη δίκαιη ανάπτυξη και την παραγωγική ανασυγκρότηση, προαπαιτούμενο ήταν να υπάρχουν οι βασικές υποδομές στη χώρα. Οι οδικές υποδομές έχουν ένα ακόμη σχέδιο για να ολοκληρωθούν παντού, το μέλημά μας είναι να ολοκληρώσουμε τις σιδηροδρομικές υποδομές στη χώρα, ώστε να αξιοποιηθούν όλα τα λιμάνια, να γίνουν όλα τα εμπορευματικά κέντρα που χρειαζόμαστε, να μπορεί η Ελλάδα να γίνει κόμβος συνδυασμένων μεταφορών, όχι μόνο για να αξιοποιήσει τη γεωγραφική της θέση αλλά για να προσελκύσει παραγωγικές δραστηριότητες και επενδύσεις που θα μας δώσουν πολύ μεγάλη υπεραξία».

Αναφερόμενος στο μεγάλο κόστος των διοδίων με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης του τμήματος της Ιόνιας Οδού από το Ρίο μέχρι τα Ιωάννινα, ο κ. Σπίρτζης σχολίασε ότι «δυστυχώς τα διόδια δεν είναι μόνο στη Γέφυρα ακριβά, είναι και στους αυτοκινητόδρομους, γιατί αυτοί που έκαναν τους διαγωνισμούς και τις συμβάσεις το 2006-2007 και αυτοί που έκαναν τις αναθεωρήσεις το 2013, το μόνο που δεν φρόντισαν ήταν να υπάρχουν κοινωνικοί συντελεστές, άλλοι τρόποι για να χαμηλώσεις το ύψος των διοδίων προς τους πολίτες, να βρεις άλλες τεχνοκρατικές λύσεις για να είναι βιώσιμα τα έργα. Το μόνο που τους ένοιαζε ήταν να «βγαίνουν» τα έργα τεχνοοικονομικά, να διασφαλιστούν οι τράπεζες που χρηματοδοτούν τα έργα, όχι οι πολίτες που τα χρησιμοποιούν».

amfi egkai2

[Πηγή: epiruspost.gr]