Την ώρα που όλα είναι ανοιχτά για τη συνέχιση των αγώνων στην Ελλάδα και την Ευρώπη, στη Λίγκα επεξεργάζονται ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αυξήσει αισθητά τα έσοδα των ΠΑΕ.

Μία νέα «φόρμουλα» που έχει ως στόχο να αυξηθούν τα έσοδα από τα τηλεοπτικά συμβόλαια φαίνεται πως επεξεργάζονται στη Σούπερ Λίγκα.

Όπως γράφει η Live Sport, στον συνεταιρισμό θα βρουν ξανά το πρόβλημα με τις τηλεοπτικά «άστεγες» ομάδες ενόψει της επόμενης σεζόν.

Μία λύση που είχε συζητηθεί, αλλά δεν είχε προχωρήσει, ήθελε όλο το τηλεοπτικό προϊόν της Super League 1, της Super League 2 και του Κυπέλλου Ελλάδας να παραχωρηθεί ως «πακέτο» στα ενδιαφερόμενα κανάλια.

Σε μία τέτοια περίπτωση, μάλιστα, τα έσοδα είχαν εκτιμηθεί πως θα ξεπεράσουν τα 60 εκατ. ευρώ και το ποσό αυτό είναι ανοιχτό να διαθέσουν τρία ή και τέσσερα κανάλια.

Κερδισμένη σε ένα τέτοιο σενάριο θα βγει και η ΕΠΟ, η οποία τα τελευταία χρόνια δύσκολα βρίσκει «χρυσές» εμπορικές συμφωνίες για τις ανάγκες της.