Η Δημοτική Παράταξη «ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΤΩΡΑ» στο σημερινό Δημοτικό Συμβούλιο, στην προ ημερησίας διάταξης συζήτηση, ζήτησε να εξεταστούν εναλλακτικές λύσεις προκειμένου να δοθεί περισσότερος χώρος για τους πεζούς και τους ποδηλάτες.

Συγκεκριμένα, η Παράταξη δήλωσε ότι η απόφαση της λήξης της δοκιμαστικής «πεζοδρόμησης» στην παραλίμνια περιοχή ήρθε λίγες μόνο ημέρες μετά την απόφαση του Υπουργείου Περιβάλλοντος να υποστηρίξει τις Τοπικές Αρχές για να πραγματοποιήσουν σημαντικές αλλαγές, με μια σειρά από εύκολες, χωρίς κόστος και ευέλικτες παρεμβάσεις στο δημόσιο χώρο τους, με στόχο να αποδώσουν περισσότερο χώρο στους πεζούς, στους ποδηλάτες, στο πράσινο και στην αναψυχή.

Με την απόφαση (Φ.Ε.Κ. Β’ 2448/19.6.2020), λοιπόν, καθορίστηκαν οι «Τεχνικές Οδηγίες» για τη δημιουργία προσωρινών διαδρόμων κίνησης πεζών, προσωρινών διαδρόμων κίνησης ποδηλάτου και προσωρινή δημιουργία περιοχών ήπιας κυκλοφορίας ή δρόμων ήπιας κυκλοφορίας με μείωση του ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα, σε τοπικές οδούς ή σε περιοχές κατοικίας.

Η Δημοτική Παράταξη «ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΤΩΡΑ» μένοντας πιστή στο προεκλογικό της πρόγραμμα πρεσβεύει ότι η πεζοδρόμηση της παραλίμνιας περιοχής, η επέκταση του ποδηλατοδρόμου και η προώθηση της διάδοσης του ποδηλάτου και της πεζοπορίας ως τρόπο ζωής συνδέονται με τη βελτίωση της δημόσιας υγείας και την ποιότητα ζωής των κατοίκων.

Σε μια εποχή, μάλιστα, που η ανθρώπινη υγεία έχει αναχθεί σε υπέρτατο αγαθό και έχουν καταβληθεί σημαντικές προσπάθειες και θυσίες για την προάσπισή της, εξυπακούεται πως μέριμνα των ιθυνόντων, εκτός από το ζῆν, θα πρέπει να είναι και το εὖ ζῆν. Ας λάβουμε υπόψη πως οι κάτοικοι αυτής της πόλης έχουν διανύσει μια μακρά περίοδο εγκλεισμού, κυριολεκτικά στους τέσσερις τοίχους του σπιτιού, και πως οι περισσότεροι από τους συνδημότες μας δεν θα φύγουν για διακοπές αυτό το καλοκαίρι, άλλοι λόγω οικονομικής δυσπραγίας και άλλοι λόγω της απειλής του κορονοϊού.

Κι αν ακόμη έληξε η προσωρινή πεζοδρόμηση στην παραλίμνια περιοχή, ωστόσο με την απόφαση του Υπουργείου προσφέρονται εναλλακτικές λύσεις που θα ικανοποιούν το σύνολο των πολιτών, ώστε να συνυπάρχουν τα ποδήλατα και οι πεζοί με τα αυτοκίνητα. Με την απόσπαση πλήρους λωρίδας κυκλοφορίας μπορεί να δοθεί χώρος σε πεζούς και ποδηλάτες, όπως επίσης με την επιλογή οδών που θα οριστεί μικρότερο όριο ταχύτητας μπορεί να δοθεί προτεραιότητα στα ποδήλατα και στους πεζούς.

Λύσεις υπάρχουν, αρκεί βέβαια να υπάρχει καλή θέληση και να αντιλαμβάνονται όλοι και τις ανάγκες των άλλων.

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ