Η «Δωδώνη» έδειξε στοιχεία προσαρμοστικότητας στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της πανδημίας, καθώς τα δεδομένα ήταν εντελώς διαφορετικά από μήνα σε μήνα, λόγω του άνοιξε- κλείσε της εστίασης, αλλά και της τάσης των περισσοτέρων να μαγειρεύουν σπίτι και μάλιστα το τραπέζι να στρώνεται συχνότερα απ’ ότι σε μια νορμάλ περίοδο. Ωστόσο, παρά τη γενικότερη άποψη ότι ο κλάδος των τροφίμων έμεινε ανεπηρέαστος, στην ηγετική ομάδα της εταιρείας δε λείπει ο προβληματισμός για το τι θα ακολουθήσει. Εκτίμηση είναι ότι η περίοδος ύφεσης θα επηρεάσει αρνητικά τη μεσαία τάξη και ενδεχομένως να μειωθεί η αγοραστική δυνατότητα του μέσου πολίτη. Από την άλλη, σε περιόδους σαν και αυτή που βρισκόμαστε, οι καταναλωτές έχουν την τάση να εμπιστεύονται ποιοτικά προϊόντα, κάτι που ευνοεί τη «Δωδώνη», καθώς τα προϊόντα της είναι ταυτισμένα με την ποιότητα.

«Σαφώς και υπάρχει ένας προβληματισμός για το πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε ανάπτυξη σε ένα τέτοιο περιβάλλον ύφεσης. Ωστόσο, υπάρχει χώρος ανάπτυξης και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, όπου η ζήτηση για τυριά ΠΟΠ με βάση το αιγοπρόβειο γάλα είναι ανοδική», τόνισε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της γαλακτοβιομηχανίας Μιχάλης Παναγιωτάκης, κάνοντας γνωστό ότι οι προσπάθειες θα επικεντρωθούν τόσο στην ανάπτυξη του δικτύου για την προώθηση των βασικών προϊόντων (τυρί-γιαούρτι) όσο και σε νέα προϊόντα.

Επιπρόσθετο κόστος, αλλά απέδωσε

Ιδιαίτερη ήταν η χρονιά και σε ό,τι αφορά τη λήψη μέτρων που χρειάστηκε να πάρει η «Δωδώνη» για την προστασία από τη διάδοση του κορωνοϊού. Η έγκαιρη λήψη μέτρων, αλλά και το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι ήταν ήδη εξοικειωμένοι με την τήρηση μέτρων υγιεινής, βοήθησαν στο να υπάρξουν μόλις δύο κρούσματα στα δύο εργοστάσια της γαλακτοβιομηχανίας σε Γιάννενα και Θήβα.

«Ήμασταν αρκετά προσεκτικοί και εφαρμόσαμε νωρίς μέτρα, όπως οι θερμομετρήσεις, ο περιορισμός στην κίνηση εντός του εργοστασίου και η τηλεργασία. Βέβαια, η πανδημία δημιούργησε και μια αύξηση του κόστους λειτουργίας. Πάντα αγοράζαμε μάσκες, αλλά τώρα τις τετραπλασιάσαμε», είπε ο κ. Παναγιωτάκης.

«Ρετιρέ» τιμές στους παραγωγούς

Σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της επιχείρησης παίζει και η σχέση συνεργασίας και εμπιστοσύνης, που έχει εδραιωθεί με τους 5.000 περίπου παραγωγούς. Ο κ. Παναγιωτάκης εστίασε στη μέριμνα για συνεχή ποσοτική και ποιοτική βελτίωση του εισκομιζόμενου γάλακτος από κάθε φάρμα, στη συνέχιση της χορήγησης προκαταβολών, καθώς και στη στήριξη επιχειρηματικών μοντέλων. «Η “Δωδώνη” συνεχίζει να δίνει ρετιρέ τιμές», ανέφερε και δήλωσε την πρόθεση της εταιρείας να ανταποκρίνεται σε κάθε αίτημα των παραγωγών.

Μειώθηκαν, αλλά δεν εξαλείφθηκαν οι ελληνοποιήσεις

Στην εκτίμηση ότι ο νέος νόμος για την αντιμετώπιση του φαινομένου των ελληνοποιήσεων συνέβαλε στη μείωση του φαινομένου, το οποίο όμως εξακολουθεί να υπάρχει, προχώρησε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της γαλακτοβιομηχανίας, μην αποκλείοντας τον ρόλο της να έχει παίξει και η πανδημία λόγω των περιοριστικών μέτρων που ακουμπούν και τις μεταφορές σε έναν βαθμό.

«Οτιδήποτε αφορά την προστασία των προϊόντων ΠΟΠ, θα έπρεπε να είναι Βίβλος. Δε συνέβαινε και δε συμβαίνει», σχολίασε χαρακτηριστικά, ενώ δεν παρέλειψε να σημειώσει και τον ρόλο του προσωρινού διοικητικού συμβουλίου της Διεπαγγελματικής για τη Φέτα στη συνειδητοποίηση από την πλευρά της κυβέρνησης του θέματος των ελληνοποιήσεων.
Τέλος, ο κ. Παναγιωτάκης διέψευσε, για πολλοστή φορά τα τελευταία χρόνια, τα σενάρια πώλησης της γαλακτοβιομηχανίας, που και πρόσφατα είδαν τη δημοσιότητα.

ΠΗΓΗagon.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ