
Το grand prix της Σιγκαπούρης είχε νικήτρια την Ferrari του Κάρλος Σαίνθ ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν ο Λάντο Νόρις και ο Λούις Χάμιλτον. Καλό αγώνα έκανε ο Λίαμ Λόνσον, που πήρε τους πρώτους βαθμούς της καριέρας του και ο Πίερ Γκασλί .
Εκκίνηση
Στην εκκίνηση όλοι οι πρωτοπόροι παρατάχθηκαν με τη μέση γόμα, με εξαίρεση τον Λεκλέρ που ρίσκαρε με τη μαλακή και τον Φερστάπεν που εκκινούσε στην 11η θέση με τη σκληρή. Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Σάινθ κράτησε την πρωτοπορία, ενώ πίσω του ο Λεκλέρ με τη μαλακή γόμα κι έτσι με περισσότερη πρόσφυση κατάφερε να περάσει τον Ράσελ για τη 2η θέση. Ενώ ο Λανς Στρολ δεν εκκίνησε λόγω του χθεσινού ατυχήματος. Ο Λάντο Νόρις με τη McLaren πίεζε ασφυκτικά τον Χάμιλτον και λίγο αργότερα ανέβηκε στην 4η θέση, όταν ο Βρετανός πήρε εντολή από την ομάδα του να δώσει πίσω τη θέση στον συμπατριώτη του. Οι Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ βρισκόνταν στις δύο πρώτες θέσεις του αγώνα, με τον Μονεγάσκο όμως να μην επιτίθεται στον ομόσταβλό του παρότι είχε μαλακότερα ελαστικά. Αντιθέτως, ο Λεκλέρ έπαιρνε διαρκώς μηνύματά στον ασύρματο να μεγαλώσει την απόστασή του από τον Σάινθ. Ωστόσο, δεν απομακρύνονταν από τους Ράσελ, Νόρις και Χάμιλτον που τους ακολουθούσαν.
Αυτοκίνητο Ασφαλείας
Όταν ο Σάρτζεντ είχε έξοδο και έσπασε την εμπρός πτέρυγα στο μονοθέσιο της Williams, η πίστα γέμισε με θραύσματα και το αυτοκίνητο ασφαλέιας έκανε την εμφάνισή του για να μπορέσουν οι άνθρωποι της πίστας να την καθαρίσουν. Όλοι οι πρωτοπόροι εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία για να αλλάξουν ελαστικά, και να περάσουν από τη μέση γόμα στη σκληρή. Ο Σάινθ διατήρησε την πρωτοπορία του αγώνα από τον Φερστάπεν που δεν μπήκε στα πιτ. Ωστόσω ο αγώνας του Λεκλέρ καταστράφηκε, διότι η Scuderia έπρεπε να τον κρατήσει στάσιμο για αρκετά δευτερόλεπτα λόγω των διερχόμενων αυτοκινήτων. Ο Μονεγάσκος έπεσε, έτσι στην 5η θέση. Επίσης έξω έμεινε και ο Πέρεζ. Όταν το αυτοκίνητο μπήκε μέσα αμέσως οι δύο Red Bull κατρακυλούσαν στην κατάταξη.
Διαχείριση ελαστικών
Όταν η τάξη αποκαταστάθηκε ο Σαίνθ έριξε τον ρυθμό του για να μην κάνει και δεύτερη αλλαγή ελαστικών. Αυτό ώθησε και τους ακόλουθους οδηγούς να ρίξουν ρυθμό. Έτσι, ο αγώνας μπήκε σε άλλη μία φάση αναμονής, με την πρώτη 4άδα να διατηρεί σταθερές αποστάσεις. Έτσι, οι μεγάλες μάχες γίνονταν πιο πίσω, με τον Αλόνσο να προσπαθεί σχεδόν απεγνωσμένα να περάσει τον Πέρεζ για την 7η θέση και τους Μάγκνουσεν και Γκασλί να παλεύουν σκληρά για τη 10η θέση. Η πρώτη μάχη συνέχισε να μαίνεται για πολλούς γύρους και σε αυτήν μπήκε δυνατά και ο Οκόν. Σε κάποια προσπάθεια του Αλόνσο να περάσει, ο Πέρεζ αμύνθηκε σθεναρά και ο Οκόν βρήκε την ευκαιρία να περάσει τον Ισπανό και να τον ρίξει στην 9η θέση. Ο Αλόνσο επίσης «κουβαλούσε» και μια ποινή 5 δευτερολέπτων, επειδή κατά την είσοδό του στα pit νωρίτερα έκανε λάθος και πάτησε τη διαχωριστική γραμμή.
Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας
Οταν ο Εστμπάν Οκόν αναγκάστηκε να παρκάρει την Alpine στην άκρη της πίστας λόγω βλάβης βγήκε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας . Καταστροφή για τον Γάλλο, που έκανε καλό αγώνα και βρισκόταν στην 6η θέση. Τότε η η Mercedes αποφάσισε να κάνει την κίνησή της και κάλεσε ταυτόχρονα τους Ράσελ και Χάμιλτον για να τους βάλει φρέσκα μεσαία ελαστικά. Αυτό άφησε στην πρώτη θέση τον Σάινθ, μπροστά από τους Νόρις και Λεκλέρ, με τους Ράσελ και Χάμιλτον στις θέσεις 4 και 5. Καταστροφικό ήταν το pit stop για τον Αλόνσο, καθώς ο γρύλλος δεν μπήκε καλά κάτω από το πίσω μέρος του μονοθέσιου και έχασε πολύ χρόνο.
Τώρα κυνηγητό
Με το που βγήκε η πράσινη σημαία και ο αγώνας ξανά ξεκίνησε, οι Ράσελ και Χάμιλτον άρχισαν να κινούνται με ρυθμό 1,5 δευτερόλεπτο ταχύτερο και να «εξαφανίζουν» τις διαφορές. Ταυτόχρονα, ο Φερστάπεν έκανε λίγη πρόοδο και μπήκε στη βαθμολογούμενη 10άδα, προσπερνώντας τον Ζου. Λίγο αργότερα πέρασε τον Χούλκενμπεργκ για να ανέβει 9ος και τον Λόσον για να πάρει την 8η θέση. Με τα φρέσκα και πιο μαλακά ελαστικά τους μέσα σε 10 γύρους έφτασαν τη Ferrari του Λεκλέρ. Ο Μονεγάσκος πάσχιζε με την πρόσφυση της φθαρμένης του γόμας και οι Ράσελ-Χάμιλτον δεν άργησαν να τον περάσουν. Σύντομα έφτασαν και τον Νόρις, κι έτσι στήθηκε ένα συγκλονιστικό σκηνικό τετραπλής μάχης στο τέλος. Ο Ράσελ έκανε σύντομα την επίθεσή του στον Νόρις, ενώ ο Σάινθ εσκεμμένα άφησε τη διαφορά του από τον Άγγλο της McLaren να πέσει κάτω από το δευτερόλεπτο ώστε ο Νόρις να έχει το DRS για να αμυνθεί από τις Mercedes. Ο Ράσελ συνέχισε να προσπαθεί, όπως και ο Χάμιλτον, αλλά δεν κατάφεραν να περάσουν. Ο Ράσελ όμως δεν απέφυγε το λάθος και «κάρφωσε» το μονοθέσιό του στις μπαριέρες στον τελευταίο γύρο. Έτσι ο Κάρλος Σάινθ πήρε με δραματικό τρόπο τη νίκη, ο Λάντο Νόρις τερμάτισε στη 2η θέση και ο Λούις Χάμιλτον στην 3η.