
O Μαξ Φερστάπεν επέστρεψε στις νίκες για να δώσει στη Red Bull το πρωτάθλημα των κατασκευαστών στην πίστα της Ιαπωνίας. Πολύ καλό αγώνα έκαναν οι δύο McLaren με τον Λάντο Νόρις να παίρνει την δεύτερη θέση και τον Όσκαρ Πιάστρι να συμπληρώνει το βάθρο.
Εκκίνηση
Οι πρωτοπόροι οδηγοί ξεκίνησαν με την μέση γόμα εκτός από τον Αλόνσο που εκκίνησε με την μαλακή. Όταν τα φώτα έσβησαν στις πιο πίσω θέσεις ο Άλμπον συγκρούστηκε με τον Μπότας ενώ ταυτόχρονα ο Πέρεζ είχε επαφή με τον Χάμιλτον. Αρκετές θέσεις κέρδισε ο Αλόνσο. Όλο αυτό το χάος γέμισε την πίστα με θραύσματα με αποτέλεσμα να βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας. Οι οδηγοί που ενεπλάκησαν στα συμβάντα μπήκαν στα πιτ.
Επανεκκίνηση
Λίγους γύρους αργότερα το αυτοκίνητο ασφαλείας έφυγε από την πίστα και ο αγώνας ξανά ξεκίνησε. Ο Μαξ Φερστάπεν δεν είχε κανένα πρόβλημα να φύγει μπροστά και να διατηρήσει την πρώτη θέση, με τις McLaren να μη δείχνουν ότι μπορούν να τον ακολουθήσουν αυτήν τη φορά. Ο Αλόνσο ήταν πολύ επιθετικός και απειλούσε σοβαρά τον Σάινθ για την 5η θέση. Πίσω του όμως έγινε μια πολύ δυνατή μονομαχία ανάμεσα στις δύο Mercedes, με τον Ράσελ να προσπερνά τον Χάμιλτον αλλά τον 7 φορές πρωταθλητή να αντεπιτίθεται αμέσως και να παίρνει πίσω την 7η θέση. Ο Μπότας είχε επαφή με τον Σάρτζεντ με αποτέλεσμα ο πρώτος να εγκαταλείψει. Λίγους γύρους μετά ο Πέρεζ, ο όποιος κέρδισε θέσεις σε κάποια φάση, βρήκε μπροστά του τον Μάγκνουσεν. Ο Μεξικανός στην προσπάθεια να προσπεράσει κλείστηκε και συγκρούστηκε με τον Δανό. Για αυτήν την κίνηση ο Πέρεζ χρεώθηκε με ποινή πέντε δευτερολέπτων αλλά εγκατέλειψε λίγους γύρους μετά.
Πιτ στοπ νούμερο 1
Στο μεταξύ, είχε ανοίξει το παράθυρο για το πρώτο pit stop και οι οδηγοί που ξεκίνησαν με τη μαλακή γόμα μπήκαν για αλλαγή ελαστικών. Σε μια κίνηση στρατηγικής, έκανε pit stop και ο Όσκαρ Πιάστρι, ο οποίος επωφελήθηκε από την εμφάνιση του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας τη στιγμή που έμπαινε στα pit. Λίγους γύρους μετά μπήκαν στα πιτ ο Φερστάπεν μαζί με τον Χάμιλτον για να βάλουν την μέση γόμα και την σκληρή αντίστοιχα. Στους επόμενους γύρους μπήκαν και οι υπόλοιποι για την αλλαγή τους και αποκαταστάθηκε η τάξη στις θέσεις. Όμως ο Ράσελ έμεινε στην πίστα αρκετούς γύρους παραπάνω μέχρι που τον έφτασαν οι Mclaren. Τότε μπήκε στα πιτ για να βάλει σκληρή ώστε να πάει μέχρι το τέλος. Μετά οι οδηγοί της Mclaren πάλευαν για την δεύτερη θέση με τον Νόρις να διαμαρτύρεται στην ομάδα. Εντέλει ο Νόρις πέρασε μπροστά.
Ο Πέρεζ ξαναμπαίνει στον αγώνα
Ένα περίεργο συμβάν συνέβη στη πίστα της Ιαπωνίας αφού ο Πέρεζ λόγω της εγκατάλειψης θα κουβαλούσε την ποινή στον επόμενο αγώνα. Η ομάδα του τον ξανά έβγαλε λοιπόν στην πίστα για να εκτίσει την ποινή κάνοντας μια βόλτα στην πίστα.
Πιτ στοπ νούμερο 2
Ο κύκλος των δεύτερων pit stop άνοιξε με τους Λεκλέρ και Χάμιλτον να μπαίνουν 18 γύρους πριν από το τέλος. Στους επόμενους γύρους ακολούθησαν και οι υπόλοιποι, εκτός φυσικά από τον Ράσελ. Έτσι, ο Βρετανός της Mercedes βρέθηκε στη 2η θέση μετά την ολοκλήρωση των pit stop, αλλά με τις McLaren πίσω του να έχουν πιο φρέσκα ελαστικά. Εκείνος που κέρδισε από τα pit stop ήταν ο Λούις Χάμιλτον, ο οποίος βρέθηκε σε θέση ισχύος επί του Κάρλος Σάινθ, ο οποίος ήταν ο τελευταίος από τους πρωτοπόρους που μπήκε για αλλαγή. Έτσι, ο Χάμιλτον ανέβηκε 6ος και έριξε τον Ισπανό στην 7η θέση. Ο Ράσελ έχοντας σε κακή κατάσταση τα ελαστικά του έχανε χρόνο με του οδηγούς από πίσω του να πλησιάζουνε. Η στρατηγική του Ράσελ τελικά δεν απέδωσε καθώς ο Λεκλέρ με τη Ferrari τον έφτασε και τον πέρασε για να του πάρει και την 4η θέση. Η ημέρα για τον Ράσελ έγινε ακόμα χειρότερη, όταν τον πέρασαν και ο Χάμιλτον και ο Σάινθ, που τερμάτισαν 5ος και 6ος αντίστοιχα, με τον Ράσελ να παίρνει τελικά την 7η θέση. Ακολούθησαν οι Αλόνσο, Γκασλί και Οκόν.
Και το πρωτάθλημα
Οι πανηγυρισμοί στο τέλος του αγώνα ανήκαν στη Red Bull Racing, που με τη νίκη του Φερστάπεν εξασφάλισε το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών για 6η φορά στην ιστορία της και με τον Ολλανδό να είναι έτοιμος να πάρει τον τίτλο των οδηγών στον επόμενο αγώνα.