
Το πρώτο βήμα έγινε για τη νέα σεζόν και ο ΠΑΣ Γιάννινα ανακοίνωσε τη συνεργασία του με τον τιμ μάνατζερ Κώστα Παλαιολόγο. Ο 36χρονος συνεργάτης της ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα κατάγεται από την Κάλυμνο και έχει συνεργαστεί κι άλλες φορές στο παρελθόν με την ομάδα, ως εκπρόσωπος ποδοσφαιριστών. Ωστόσο, για όσο διάστημα θα είναι στον ΠΑΣ Γιάννινα αυτή η ιδιότητα θα παραμείνει σε αδράνεια, λόγω ασυμβίβαστου. Σε κάθε περίπτωση, όμως, οι γνωριμίες του θα παίζουν ρόλο στο να έρχονται μεταγραφές στον ΠΑΣ Γιάννινα.
Κατά καιρούς έχει μανατζάρει παίκτες όπως Ντέλετιτς, Σάκιτς, Μλαντένοβιτς, Κρίζμαν, Τριάδης, Ντομίνγκεθ, Μπεγκάλα κ.α. Λανθασμένα αναφέρθηκε και ως μάνατζερ του κ. Στάικου. Αυτό δεν ισχύει.
Ο νέος τιμ μάνατζερ θα εγκατασταθεί μόνιμα στα Ιωάννινα, οπότε δεν θα παρακολουθεί από μακριά τις εξελίξεις κι αυτό είναι πολύ θετικό από τη στιγμή που δεν μπορεί να είναι παρούσα η ίδια η διοίκηση. Το θέμα είναι να καταφέρει να μεταφέρει τον παλμό της πόλης και όχι επιλεκτικά.
Μαζί με τον νέο προπονητή, που θα ανακοινωθεί τις αμέσως επόμενες μέρες, και σε συνεργασία φυσικά και με τη διοίκηση, ο κ. Παλαιολόγος θα ασχοληθεί κυρίως με το μεταγραφικό κομμάτι και με κάποια θέματα της εν γένει λειτουργίας των γραφείων.
Ωστόσο, η διοίκηση θα προχωρήσει και σε συνεργασία με γενικό αρχηγό, ώστε να υπάρχει μέσα στα αποδυτήρια κάποιος άνθρωπος που θα είναι συνεχώς στην υπηρεσία των παικτών και φυσικά κι ένας άνθρωπος για τα διεκπαιρεωτικά των αγώνων, όπως το να πηγαίνει τα δελτία στους διαιτητές, να υποδέχεται τους παίκτες και να μεριμνά για την καθημερινότητά τους. Στον Γιώργο Ντάσιο δεν έχει γίνει επισήμως ή ανεπισήμως κάποια πρόταση. Το αν θα αλλάξει κάτι τις επόμενες μέρες, θα το δούμε.
Με το που θα κλείσει και το θέμα προπονητή και τεχνικού επιτελείου, αυτομάτως το ενδιαφέρον στρέφεται στη συνεργασία που θα έχουν οι τρεις πλευρές (διοίκηση, τιμ μάνατζερ, προπονητής), ώστε να δημιουργήσουν μία δεμένη ομάδα που μέσα από τις όποιες διαφωνίες της, θα προχωράει σε στέρεες βάσεις τη συνεργασία της. Άλλωστε ήδη απέτυχαν δύο καλοκαιρινοί σχεδιασμοί κι ενάμισης χειμερινός την τελευταία διετία, κάτι που κόστισε τελικά τον οδυνηρό υποβιβασμό. Επομένως δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια αποτυχίας για κανέναν.